ExitJangan Lupa Klik Like/Suka!

Jumat, 29 Juni 2012

Lady Gaga Dan Skenario Penganut Satanic Part 4

Dan beberapa penggal liriknya:

“I know that we are young. And I know you may love me. But I just can’t be with you like this anymore, Alejandro.”

“aku tau kami masih muda. dan aku tau kau boleh mencintaiku, tapi aku hanya tidak bisa seperti ini denganmu, Alejandro (Tuhan)”



Setelah itu di dalam video diteruskan dengan proses pemakaman. Orang-orang membawa keranda yang dapat kita lihat dimana terdapat Lady Gaga berada di hadapan dengan mengenakan jubah hitam dan membawa Sacred Heart (Hati Kudus) . Apa itu Sacred Heart?. Sacred Heart adalah pendarahan hati Tuhan untuk umat manusia (dalam kepercayaan agama Kristiani).

Kenapa dikatakan Sacred Heart? coba perhatikan gambar yang dipaparkan. Hati yang Lady Gaga pegang itu bukanlah hati biasa, tetapi jelas kelihatan terdapat paku dan dawai yang dililit (simbolik). Tak jauh beda dari Sacred Heart of Jesus (merujuk kepada hati Jesus).




Ini adalah salah-satu bukti dari banyak bukti yang telah ada bahwa kaum believers (beragama) berusaha “digiring” ke arah penyembah setan.


Dan ini juga bukti bahwa kaum believers Kristiani ingin “dirangkul” dalam persamaan penyembahan terhadap setan. Dan mengharapkan kaum believers Kristiani akan menganggapnya suatu persamaan keyakinan pada keduanya, yang padahal adalah TIDAK SAMA SEKALI!

Umat Kristiani adalah umat yang percaya Tuhan, bukan setan. Namun keinginan para penyembah satanic tak akan melihat apapun agama yang anda anut, dan mereka kini juga telah masuk ke berbagai keyakinan agama, terutama Kristen dan Islam karena menurut kaum satanic, kedua agama itu adalah yang “paling susah untuk ditembus” karena banyak penganutnya.

Namun sejak dulu, anehnya, kedua agama ini yang seharusnya seperti abang-adik kadang justru teradu-domba akibat campur tangan para kaum satanic yang mengacak-acak mereka dari dalam umat itu sendiri.

Kembali kepada video klip Lady Gaga,

“But I just can’t be with you like this anymore, Alejandro”. Siapakah Alejandro? Adakah Seorang lelaki yang lady gaga tidak dapat hidup bersama? Kemudian dia curang dan mencari Roberto danFernando? (berdasarkan lirik). Pada pengamatan lirik itu terdapat second layer answer. Alejandrobukanlah seorang lelaki. Kalau kita hanya mendengar lagu tanpa menonton video ini pasti kita tidak akan dapat menangkap apa yang di maksudkan. Gambaran video ini jelas menyatakan bahwaAlejandro mungkin membawa maksud sesuatu yang lebih dalam. Jadi kalaulah Alejandro bukan manusia. Apa dan siapa sebenarnya Alejandro?.

Kemudian kita dapat lihat lady Gaga berada didalam kedudukan sebagai seorang ketua yang memiliki kuasa, memakai mahkota hitam sambil melihat tahanan melakukan persembahan untuknya. Lady Gaga kemudian mengalihkan satu goggle. Sekaligus ia mempamerkan simbol illuminati – The All-Seeing Eye (bukan sekali tapi banyak kali) untuk merendahkan sifat yang sejati dari kekuatannya.

Selepas itu ada sebuah lagi adegan yang penuh simbolik dimana seorang tentara dipaparkan beraksi seperti boneka. Yang jelas menunjukkan yang ada seseorang yang sedang mengawal dirinya. Atau dengan bahasa yang lebih mudah, kita gunakan istilah ‘mind-control slave’ . Apa yang kita lihat tentera tersebut tidak mampu mengawal pergerakan sendiri hanya memegang senjata di kemaluannya. Wajahnya kelihatan tampak kosong, seperti seorang hamba yang bingung dan segala pergerakan di kawal oleh Lady Gaga

Dalam adegan selanjutnya, Lady Gaga sedang berbaring dengan memakai red latex suit yang digunakan oleh biarawati(Kristian) dan memegang tasbih . Dalam paparan ini kita dapat melihat lady gaga memandang kelangit sambil menyanyi atau dengan kata lain berseru dengan kata-kata ini: “Stop,please, just let me go, Alejandro”. Sebaik saja dia menyebut “Alejandro” Lady Gaga mengangkat dua tangannya kelangit. Jadi kita boleh lihat dengan jelas bahwa Alejandro yang disebut-sebut merujuk kepada tuhan bukannya manusia.

“She hides true love En su bolsillo. She’s got a halo ’round her finger, around you.”

Maksud lirik ini pula. A halo’ bermaksud ia dianggap “suci”(holy). Around her finger (cincin kawin) bermaksud penyatuan Gaga dengan tuhan melalui agama, tetapi dia sekarang malu dengan pernikahan ini kerana suaminya telah mati. Jadi dia menyembunyikan cincin itu di “bolsillo” nya, bolsillo dalam Sepanyol yang bermaksud poket dan mula menyalahkan tuhan.

Selepas lirik itu. Konsep penolakkan (rejection) ditujukan kepada Tuhan pun bermula. Kerana Tuhan kelihatan tidak memenuhi keperluan lady Gaga. Dia kemudian memutuskan untuk mencari ketuhanan diri. Dengan melakukan spirituality yang baru dalam mencari agamanya yang baru. Dalam video ini lebih menunjukkan bahawa Lady Gaga telah bertukar dari biarawati menjadi paderi Luciferian(Syaitan). Kenapa kata jadi paderi Syaitan?

Kita bisa katakan lady gaga menjadi paderi syaitan disebabkan oleh jubah Gaga seperti di atas. Terdapat banyak sekali simbol salib yang terbalik .

Ini menunjukkan bahasa simbol yang jelas tanpa kita ragukan. Seperti yang kita sedia maklum salib adalah simbol keimanan bagi agama Kristian karena mewakili pengorbanan Jesus & kebangkitan. Dalam Kristian, salib terbalik dikenali sebagai “Cross of St. Peter”, untuk menghormati Simon Peter yang diminta untuk disalibkan terbalik kerana dia merasa tidak sesuai untuk dihukum mati dalam hal yang sama seperti penganut Kristian yang lain. Tapi dalam kalangan bukan-Kristian, salib terbalik merupakan simbol penyelewengan dan sesuatu yang membawa kuasa negatif kerana simbol terbalik selalu ditemui dalam ilmu hitam dan Satanisme iaitu pemujaan syaitan.

Salib terbalik dan pentagram terbalik adalah simbol yang selalu digunakan untuk berhubung dengan syaitan dan ritual memuja dan menyeru syaitan.

“In symbolism, an inverted figure always signifies a perverted power, Black magic is not a fundamental art; it is the misuse of an art. Therefore it has no symbols of its own. It merely takes the emblematic figures of white magic, and by inverting and reversing them signifies that it is left-handed.”|Manly P. Hall|

“Dalam simbolisme, seorang tokoh selalu terbalik menandakan suatu kekuatan sesat, sihir Hitam bukan seni mendasar, itu adalah penyalahgunaan seni. Oleh karena itu tidak memiliki simbol sendiri. Ini hanya mengambil angka simbol dari sihir putih, dan dengan pembalik dan membalikkan mereka menandakan bahwa itu adalah kidal “| Manly P. Hall.



Waktu ini lirik yang dinyanyikan menunjukkan lady gaga tidak mahu diganggu oleh tuhan. Don’t bother me, Don’t bother me, Alejandro (merujuk kepada tuhan)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar